Vuslat TV satılıyor mu?

Malatya’da 19 Temmuz 2010 yılında “Malatya'nın uyduda yayın yapan ilk kanalı” sloganıyla yayın hayatına başlayan VUSLAT TV’nin satıldığı iddia edildi.

Vuslat TV satılıyor mu?
Malatya
Malatya’da 19 Temmuz 2010 yılında “Malatya'nın uyduda yayın yapan ilk kanalı” sloganıyla yayın hayatına başlayan VUSLAT TV’nin satıldığı iddia edildi.

Haber Editörü: Kayısı Haber

Malatya’da 19 Temmuz 2010 yılında “Malatya’nın uyduda yayın yapan ilk kanalı” sloganıyla yayın hayatına başlayan VUSLAT TV’nin satıldığı iddia edildi.

Malatya’da “çok ortaklı” olarak bilenen ve Selam İletişim A.Ş adına imtiyaz sahibinin Fahri Memur olduğu VUSLAT TV ve VUSLAT gazetesini Büyükşehir Belediye eski Başkanı Hacı Uğur Polat’ın satın aldığı iddia edildi.

Kaynaklarımızdan edindiğimiz bilgilere göre VUSLAT TV’nin satışında sadece Hacı Uğur Polat değil, AK Parti’de üst düzey bir yöneticinin daha olduğu bilgisi iddia edildi.

Konu ile ilgili Hacı Uğur Polat’a yakınlığıyla bilinen eski bir yönetici ile konuştuğumuzda, bu satışın tamamen yalan olduğunu vurguladı. Hacı Uğur Polat’ın VUSLAT TV’yi almadığını bunların sadece dedikodu olduğunu iddia etti.

Kayısı Haber

Son Güncelleme: 09 Temmuz 2019 19:37

HABERİ PAYLAŞ!

İlk Yorum Yazan Sen Ol!

BUNLARI GÖRDÜNÜZ MÜ?